Kundsupport

Ett företags IT-struktur består av flera olika tjänster. Allt från hårdvara till mjukvara. Flera olika programtillverkare och tjänst för bredband och telefoni. Så hur ska man veta var man ska börja leta?

Kundsupport

Kundsupport – vi hjälper dig

Fördelen med att köpa hela IT-strukturen hos oss på är att vi också känner din IT-miljö. Att kunna ringa och fråga om vad fel eller beteendeförändringar beror på är både tryggt och effektivt. Vi kan ofta redan på telefon och e-post svara på vad avvikelserna kan bero på. Om felet är av allvarligare karaktär så skickar vi en tekniker. Det viktiga är att du som kund alltid får en känsla av att du får hjälp och att du får felet avhjälpt.

Kundsupport – vi guidar dig rätt

Ibland kan vi avhjälpa felet via telefon, ibland ligger supportansvaret direkt under programtillverkaren och i dessa fall hjälper vi dig vidare till rätt support. Vill du har möjlighet att få hjälp även på obekväma tider som kvällar och helger så rekommenderar vi dig att läsa vidare om våra trygghetsavtal.

Fem fördelar med kundsupport hos Netcomp

Du är viktig för oss om kund och vi vill att du blir nöjd .
Samtliga våra medarbetare har mycket god kompetens inom IT- du kommer få rätt hjälp.
Vi har god möjlighet att guida dig via telefon och annars skickar vi ut tekniker om så önskas .
Du har möjlighet att teckna trygghetsavtal med oss och få hjälp även på kvällar och helger.
Vi informerar också om beställningar och leveranser och returärenden – det är bara att höra av sig.