Netcomp Support

Vid problem eller frågor är du välkommen att kontakta vår Support. Kontakta oss genom
  • nytt ärende i din Agent
  • mail till
  • ring 0454-751100
Våra öppettider Vardagar: 8-17 (lunchstängt 12-13)
Helger: stängt

Supportärenden (via Agent eller mail) inkomna utanför ordinarie öppettider tar Netcomp Support hand om nästkommande vardag.
Lathund Agent (Nytt ärende)

 

  1. Välj Ärendehantering och klicka på Ny och välj därefter Ny notering
     
  2. Formulär för att skapa ett nytt ärende visas (två flikar Generell info och Anteckningar)
  3. Fliken Generell info: Fyll i alla obligatoriska fält (”*” i fältnamnet)
  4. Fliken Anteckningar: Beskriv ditt ärende i detalj
  5. När allt är ifyllt, klicka på Spara och stäng
  6. Nytt ärende skapas och tas om hand av Netcomp Support!
  Klicka här för att se utförligare instruktioner